piątek, 29 lipca 2016

#6 Brzoozki Welcome Summer Fest, Szpital , Pokemon Go , Aquapark


Hejka. Swoje wakacje zaczęłam z wielkim pierdolnięciem, ponieważ w moim mieście zrobione największe plenerowe rozpoczęcie wakacji. Najlepsi Dj'ie , dużo alkoholu , najlepsza atmosfera i mega dużo ludzi. W lipcu nigdzie nie wyjeżdżałam. Trafił mi się fajny przypadek , że leżałam tydzień w szpitalu. Tak moje kochane szczęście. Dużo czasu spędzałam ze znajomymi. Jeździliśmy nad wodę, odpierdalaliśmy . A właśnie i szukanie Pokemonów. Powiem Wam gra zrobiła furorę , ale ja po tygodniu się znudziłam i ją usunęłam. Może do niej wrócę , ale nie wiem czy wróci mi ochota do grania w nią. Wczoraj byłam w najlepszym i najbardziej nowoczesnym Aquaparku w Polsce. Dzisiaj jadę na kręgle , więc kolejny dzień udany :)




Zapraszam do obejrzenie filmiku Aquaparku Wrocław




Spodobał Ci się blog ? --> Zaobserwuj 
Zapraszam na instagrama: Klik 
★Zapraszam na snapchata: berliczkaa

2 komentarze:

  1. Fajne rozpoczęcie wakacji :) Każde wakacje zaczynam i kończę szpitalem. Pozdrawiam Domino Young

    OdpowiedzUsuń