niedziela, 11 września 2016

#10 Czy przemyślanie zrobiłam sobie tatuaż ?

Hejka. Dostawałam dużo pytań na asku w sprawie tatuaży, więc stwierdziłam że napiszę o nich posta :))

 "Czy Twój tatuaż był przemyślany i czy każdy kolejny będzie?"

Każdy tatuaż , który planuje staram się staranie przemyśleć , czerpię inspirację z innych tatuaży , ale są one zaprojektowane w współpracy z moim tatuażystą.

"Twój tatuaż nie jest w ogóle oryginalny, widziałam już ten tatuaż milion razy " 

Bałam się pierwszego tatuażu nie mówię , że nie i dlatego chciałam zrobić go małego i na nadgarstku. Ten tatuaż znaczy dla mnie dużo i gdybym miała go zrobić jeszcze raz to bym go zrobiła. Cytat jest dla mnie ważny i podobała mi się czcionka. "Never Lose Hope " jest dość oryginalnym mottem więc zdarza się dużo tatuaży z tymi słowami.


Kiedy , jaki i gdzie robisz sobie kolejny tatuaż? 

Kolejny tatuaż robię w Październiku. Będzie on na przedramieniu. Co na nim będzie jest małą tajemnicą :)))


 Jesteś kryminalistką !

Jest XXI wiek , więc nie wiem po co się udzielasz , moje ciało robię z nim co chcę :) 

O co zapytać tatuażystę ?

Studio i kultura pracy
#1 Czy igły są sterylne i jednorazowe?
#2 Utylizacja: Co się dzieje ze zużytymi igłami, rękawiczkami itd.?
#3 W jaki sposób jest przeprowadzana sterylizacja narzędzi?
#4 Jaką maszynką i jakim tuszem będzie wykonywany tatuaż?
Tatuażysta
#5 Czy artysta przeprowadza okresowe badania?
#6 Ile lat artysta wykonuje swą pracę? Jakie ma doświadczenie?
#7 Jak wygląda portfolio tatuatora, który ma wykonać pracę?
#8 Czy należy do jakiegoś stowarzyszenia? W jaki sposób rozwija się w swojej dziedzinie?
#9 Najbliższy wolny termin i sposób kontaktu z tatuatorem?
Mój tatuaż
#10 Czy mogę zrobić sobie tatuaż?
#11 Projekt i czas wykonania tatuażu?
#12 Jaki będzie koszt tatuażu?
#13 Czy miejsce na ciele jest odpowiednie?
#14 Jak się przygotować?

#15 Proces gojenia i pielęgnacja.( W następnym poście mogę Wam odpowiedzieć na pytania skierowane do tatuażysty, odpowiem Wam tak jak mój tatuażysta :))



Jak Ty będziesz wyglądać na starość? 

Jednym słowem zajebiście :)))

           Zapraszam na moje social media
Fanpage-> Klik
Instagram->Klik

Musical.ly-> patrycjaberlik
snapchat-> berliczkaa


2 komentarze:

  1. super post daje do myslenia :)
    zapraszam do mnie http://sportowyblogewy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń